nuffnang header

Thursday 12 January 2012

Rimas

Rimas!

Oh ini bukan tajuk lagu Fabulous Cats yang sedap tu ya.

Ni luahan rasa tak sedap emosi.

Bikin panas beb!

Gua bukan apa tapi gua paling pantang kalau ada member jenis yang obses ni!

Obses dari segi nak ikut je pape kita nak buat pastu selagi boleh nak meyelit dalam semua segi aspek kehidupan kita walaupun secara dasarnya takde kena mengena langsung dengan kewujudan dia!

Haih rimas sial bila jadi camni. Gua dah banyak kali tegur tapi lu tak faham bahasa gak. Mati kutu & tambah uban kat kepala gua lagi.

Gua nak kata lu bodoh nanti lu marah tapi dari segi fakta memang lu jenis orang tak faham bahasa jadi nak buat camne lah kan? Kata budak universiti, belajar tinggi-tinggi tapi akal lu kat mana?

Takkan lu nak gua nyanyi lagu Elyana - Tak Tercapai Akalmu??

Memang gua tak ingin pun sebab secara jujurnya gua rasa lu akal pun takde oh! Itu kepala lu banyak besar apa lu kasi isi dalam? Gua bingung sudah. Adoi.

Banyak kali juga gua kata satu benda tapi lu takde mau terima. Gua takde masa nak layan kerenah lu jadi lu apsal mau paksa-paksa gua? Banyak degil lah lu ni.

Perangai lu tu gua nyampah juga tengok kadang-kadang kerana sudah serupa itu anjing lu tau tak? Anjing bising kuat menyalak, gua sakit telinga hampir pekak! Banyak bunyi lah sial.

Gua tau lu nak bajet peramah tapi cara lu memang salah. Gua rasa lu takde itu kemahiran bersosial. Lu ajak gua lepak pun macam lu mintak gua sepak muka lu sampai berpetak apsal? Banyak seksa oh.

Semua taktik lu gua dah tau jadi tak perlu nak berdrama swasta depan gua. Tak laku maa sebab pergerakkan lu pun banyak kaku. Diri sendiri pun lu tak berapa kenal jadi tak perlu lah bajet macam lu kamcing habis sama gua!

Sudahlah, gua memang anti sama lu sekarang. Gua dah malas kisah. Lu bajet kita macam cerita KAMI tapi lu kena sedar yang lu ni bukan setakat hari ni je palat. Lu palat dulu, kini dan selamanya! Ptuihhhhh!

Apa nak jadi lepas ni jadilah sebab gua memang malas kisah. Gua dah rimas ada member yang obses macam lu. Gua tak tau pe yang lu mau & gua tak mau tau! Lantak sama lu tapi hidup gua lu jangan sesekali ganggu! Ada faham?

Sila berambus. t(",t)

No comments:

Post a Comment